Start med at åbne programmet.

(såfremt du ikke har installeret CustomOffice endnu, se guiden Sådan installeres CustomOffice 

eller den vedhæftede video i bunden.)


Hos CustomOffice tildeles hver kunde deres egen server med eget URL (hjemmeside).

Første gang du logger på systemet, skal du derfor kende din virksomheds unikke URL adresse.


Eksempel: virksomhed.customoffice.dk


Har du glemt din URL, så kontakt CustomOffice via support@customoffice.dk eller 89883933.


I app'en spørger systemet efter adressen på denne måde:

Her indtaster I jeres tildelte URL, som regel navnet på virksomheden, og trykker på Fortsæt knappen.



Bemærk at på visse Android telefoner, indsætter dit keyboard automatisk et mellemrum efter navnet. 

Dette skal du slette, så kun firmanavnet vises ellers kommer denne fejlbesked:


Efter korrekt etablering til domæne, ses nedenstående login skærm, hvor du skal bruge de initialer samt kodeord,

som din bruger er tildelt, og trykke på log ind.

Såfremt du ikke kender dine initialer eller kodeord, kontakt da din chef eller CustomOffice via support@customoffice.dk eller 89883933.