Hvorfor får jeg ikke en besked, når nogen sender en besked eller jeg skal bestille mad?


Ved installation af CustomOffice bliver du spurgt, om du vil tillade, at CustomOffice sender dig beskeder. Har du svaret 'Nej', sender vi ikke en besked, når du fx modtager en besked eller vi spørger om du skal have mad.

Du vil dog altid kunne se dine beskeder på din Informationstavle i CustomOffice.  


Ønsker du at modtage beskeder, skal du tillade brug af push-beskeder på din mobil. Sådan gør du: 


iPhone

  • Åben 'Indstillinger' på din iPhone
  • Tryk på 'Meddelelser'
  • Tryk på 'CustomOffice' på listen
  • Slå 'Tillad meddelelser' til, og derunder slår du 'Vis i meddelelsescenter' til


Android


På Android kan det variere alt efter hvilken telefon-model du har og hvilken version af Android, du har installeret.

  • Åbn 'Indstillinger' på din smartphone
  • Gå til listen med installerede apps (fx 'Programmanager' eller 'Apps')
  • Find 'CustomOffice' på listen
  • Tryk på fx 'Underretninger', 'Notifikationer' eller 'Administration af notifikationer'
  • Aktiver 'Tillad meddelelser'

Bemærk, at energibesparende funktioner på nogle Android-telefoner kan forhindre notifikationerne i at nå frem, medmindre appen er i brug eller kører i baggrunden. Kontakt evt. producenten for vejledning til telefon-indstillingerne.